Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

onsdag 16. oktober 2013

Tannlegekontor som gir godfølelse

VELKOMMEN INN :D

Tannlegekontor som gir godfølelse :)

Som vanlig på denne tiden av året, dumper lappen ned i postkassen min...
"Du har time hos tannlege Nohre kl 0830..."
Ahhhhhh....alt nå, tenker jeg :/

I dag kom dagen og i bilen på vei ned til tannlegen kom jeg plutselig på at de har flytta til nye lokaler. Tannlegen min Torkild Nohre og fruen hans har startet opp sammen og
virkelig lagt sin sjel i oppussingen.
De har vært på mitt territorie og valgt ut farger :) Og jeg var veldig spent på resultatet!
Såååå endelig skulle jeg få se....

Svingte inn gaten, rundet hjørnet og tenkte;
"Jøss, her var det flott!"
når jeg ser huset de nå holder til i.

Dette ga virkelig godt førsteinntrykk.

Godt senket bakover i tannlegestolen satt jeg å så ut av dette flotte vinduet.


- staselig inngangsparti -



Velkommen til oss!

Når du har kommet deg inn, så møter dette deg i resepsjonen.

Ingen sak å bli sittende å vente her...

Deilig å se at det finnnes noe annet å lese i enn 4 år gamle Se&Hør



Rett og slett deilig farge!
RICH TERRA


Her er jeg på vei inn til go'stolen...
Rent trivelig å gå inn faktisk


Skal du inn til frua så kan du sitte og se på dette :)

Rett og slett fantastisk



Dette ga meg ihvertfall et veldig god start på dagen - selv om den begynte hos Tannlege Nohre :)

Tommel opp for at de turte å bruke farger

Et tannlegekontor trenger ikke være sterilt, kaldt og hvitt!

....og forresten.... NULL HULL :D

Colgatesmil fra
Trude :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar