Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

torsdag 10. mai 2012

Litt sprayfjas i hverdagen. Såpedispenser før/etter.

Noen ganger så blir det bare litt sånn...som dette her.

Jeg var oppe hos Lagerutsalget Martinsen for å hente dyret mitt,
som her henger og venter på å komme hjem til Veme.


-og da så jeg disse såpedingsene til hele 8 kroner for 2 stykker.


Da ble de med på lasset de også!

Først sprayet jeg de med primer som er det samme som en heftgrunning.


Tenkte bruke den til Zalo på kjøkkenbenken min,
og siden jeg bare har en kjøkkenbenk så får Trude den ene.

Hun ville ha en rød.

:O)

Spray... spray...spray.



TADA!
ferdig i en fei!


På min la jeg Ovnskremen til Alanor.


Gnir den bare på med en pensel.

Så lar du den tørke en liten stund før du børster opp en støpejernsfinish med en skobørste.

 Så malte jeg litt på den slik at den passer på mitt fantastiske rosa kjøkken!


Så nå står den på benken.

Sammen med oppvaskbørsten.


-Os sjølveste stabukken henger over tv`n
:O)


Fjasehilsen fra Heidi.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar