Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 17. juli 2011

Søndagens del 21. Blogger med nytt hus.

...en atter regnfull søndag.

Denne søndagen ønsker jeg å dele denne:

 en blogg som definitivt ikke er regnfull!


-en blogg som både har :

-interiør inspirasjon.

-spiselig inspirasjon


                                                                -og vakre håndarbeider.


Lines blogg er er forholdsvis ny,
men full av vakre bilder.
Hun har også nylig fått nøkkel til et hus som skal pusses opp,
så jeg vi tro det vil komme mye flott fra denne kanten fremover.

DET GLEDER VI OSS TIL Å FØLGE MED PÅ!
:O)



Her har dere noen før/etter smakebiter fra Lines blogg:


Denne likte jeg veldig godt,
en vuggebenk!!



Også dekor av norgesglass.

Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid likt nøkler i dekor,
så disse var midt i blinken for meg.

Håper dere tar dere tid til å besøke denne bloggeren ,
og ønske henne velkommen til bloggeland!

Mvh Heidi.

2 kommentarer:

  1. Utrolig gøy å oppdage at dere har linket til bloggen min her hos dere! Tusen takk! Ble kjempe glad!

    SvarSlett