Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

lørdag 9. april 2011

Speilkommode søker nytt hjem.....SOLGT!

Denne speilkommoden som jeg for en tid siden holdt på med og som flyttet inn hos meg, kommer ikke til sin rett. Denne gangen min er altfor lang og trang... :/


Så hvis kanskje DU er interessert så kan den faktisk flytte inn hos deg!

Ønsker du å se mer av den så klikk her

Kr 2500,- ink mva

Vårhilsen fra
Trude :)

1 kommentar:

  1. Lekker!
    Jeg har også en speilkommode som skal males. Tror jeg går for lys antikk siden jeg "innfører" det lyst og lett hos meg for tiden...

    SvarSlett