Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 10. april 2011

Søndagens del 7

Mens jeg venter på å gå bananas med rosafarger på mitt eget kjøkken,
så kan jeg helt fint bruke tid på denne bloggen.


Selv har jeg lyse fargertoner langt oppi halsen om dagen,
skal virkelig ta helt av i egen heim nå. Det er vel første gang jeg kommer til å bruke rosa, tror jeg.

Bare vent, her skal det bli farger!

Denne Søndagens er ikke en blogg jeg har kommet over denne uken,
jeg har hatt henne på lista mi lenge, og er vel en av de jeg bare MÅ inn å se på tvert det kommer noe nytt.



-Og denne dama har gått bananas for lenge siden... ;O)



Her har dere noen bilder fra hennes blogg:






På onsdag klekka jeg ut planen på å male kjøkkenet mitt rosa..
og rett etter så la Irina ut denne.



Link:

Tøff tøffesen!

Klikk her om du vil se hvordan denne friske dama har det hjemme.

Sitat Irina:

To mutch for some...just right for me.

Meg er det ikke for mye for!


Happy søndag.

Og velkommen til søndagens:


mvh Heidi



6 kommentarer:

  1. Takk for gode tips! Nå er jeg følger av enda en morsom og fin blogg :) God søndag ønskes dere

    SvarSlett
  2. Tusen takk snuppa...kjempemorsomt...ja vi må gå litt bananas avog til vet du :) Klem klem

    SvarSlett
  3. Ja, Irinas blogg kan virkelig inspirere!! Den klokka er jo bare rååå!

    Og det gjør sannelig dere også:-)

    Hilsen Maratonjenta! Ta gjerne en titt på mitt rosae kjøkken på bloggen min:-)

    SvarSlett
  4. oi.. gleder meg til å se kjøkkenet ja!! :o))

    SvarSlett
  5. Så bra. legg ut fargekodene ...oppskriftene deres.....:) Ha en fin dag

    SvarSlett
  6. Har fulgt Irina en stund og var overlykkelig da jeg fant henne. Jeg begynte selv å blogge fordi jeg ble så stressa av alt det hvite hvite hvite da jeg skulle lete etter farge-inspirerende-norske blogger....

    Blir artig å følge dere videre og :)

    SvarSlett