Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

tirsdag 12. april 2011

Skap til meg selv!

Endelig så skal IKEA-skapet ut av stua.
Har omsider funnet meg et skap jeg skal ha selv!

Ikke helt klar på hva jeg skal gjøre med det ennå,
men må uansett kappe beina.

Det er litt i høyeste laget.
-så skal gruble litt på hva jeg skal gjøre med det...

Det blir uansett ikke noe tapet inni skapet,
Synes det er råfint som det er.
Men utenpå...

Hm...?

Samtidig så har jeg tatt ned alle kjøkkendørene,
og i dag skal flisene til pers!


Er jo snart noen fridager:
JUBIII!

Dørene er allerede renset og slipt.


Samtidig så er jeg i gang med denne lille sjenken i sjappa,
Så her går det unna om dagen.
Ferdig grunnet.

What to do?

Har sett for meg en kombinasjon av sort og hvit denne gangen.

Får nå se.

Veien blir til mens jeg går....

I dag er det sluttdagen for 

Blir spennede å se hvem som går av med seierene her også.

Hei så lenge.

Hilsen en væla morgenfrisk Heidi.




7 kommentarer:

  1. Ååå den øverste sjenken har jeg og helt makan til... Min er bare malt hvit. Så nå er jeg skikkelig spent på hva du skal gjøre med din. Kanskje den må oppgraderes allerede :)

    Fin tirsdag!

    SvarSlett
  2. Ja jøss, her går det unna!!!! Så nå venter jeg i spenning på hvordan resultatene blir på alle prosjektene!!!! Selv om dere maler alle møbler, så håper jeg det er lov å beholde noe i sin opprinnelighet, altså brunt? Jeg har nemlig fått tak i et gammelt skap, som jeg har lyst til å la være sånn som det er. Kanskje ikke noe spennende, men jeg syntes det er så vakkert. Husk å kose dere i påska da!!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Dere er så DYKTIGE på redesign! Helt utrolig gøy å se. Det bordet med teksten var bare ♥

    Og de skoleplansjene. ELSKER dem!
    Si ifra om dere vil selge noen av dem da.
    Er veldig interessert i skoleplansker med botanikk og bibelhistorie.
    Det bildet med engelen, det som heter Jesu Uppstandelse; det var så vakkert!!
    Ja, si ifra om dere vil selge. ♥

    SvarSlett
  4. Oi her er arbeidslysten på topp. Blir sååå spennende å se hva du finner på med møblene. Det blir helt sikkert exstravaganse resultater som vanlig :) Fikk tapeten i dag. Nydelig er den. Så nå må jeg finne noe å tapetsere den på.
    Masse masse krysse fingrene for Håndlaga resultater. Dere en vinnere uansett!!
    Keep creating.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  5. Ååå, herlighet! Tenk om jeg hadde hatt en sånn som deg her i huset? Det hadde vært en DRØM, om bare for en eneste uke!!!!

    SvarSlett
  6. Hei og hå!

    Jeg mener å huske at dere i et tidligere innlegg her på bloggen nevnte at dere solgte noen tapeter i metervis......stemmer det tro? Og er det evt bare mulig dersom man bor i nærheten, eller kan vi fikse det pr mail/post?

    Jeg ønsker meg Maleriet som nettbutikk ;o)!! Så kunne en stakkar tromsøværing få både Nordsjø - produkter, sjablonger og tapeter i metervis! Får tipse nissen....

    Siri

    SvarSlett
  7. Skjønne deg Heidi som vil gi meg et tips! Det er bare så bra! Jeg har sendt deg en mail, så venter i spenning på hva slags tips du har...:-) Jeg synes at pleksi bein i litt rokokko stil er kjempe tøft til en gammel sjenk.... Hva med å bytte ut beina med noe sånt? Blir litt moderne og da sjø...:-) HA en super kveld! Klem fra meg:-)

    SvarSlett