Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 6. mars 2011

Søndagens del 2.

Her kommer søndagens "søndagens".
(Hver søndag deler vi en blogg)

Her kommer`n!

Det er vel ikke å stikke under en stol 
at jeg ikke hadde dytta denne "hylla" full av cd-plater og dvd.
-og jeg hadde nok funnet på noe med ramma også. 

...men nå er jo jeg ei halvgammel sær kjærring også!

Uansett,
Ideen er knall god!
og muligens noe jeg før eller siden skal spinne videre på.

 -og hvordan hun fiksa dette kan dere se her.
Link:

Denne dama oser av kreativitet og er sjefen over gjenbruk.
Hun lager så utrolig mye tøffe greier.

Se bare her:
Lommebøker.


Retro veske laget av gamle gardiner kjøpt på Fretex.

Og her har Susanne dekorert blikkbokser.


Hvordan? 
Se her:


Dette er bare litt fra hennes blogg.
Sett av litt tid og besøk den selv!



Jeg kom også over en ny webshop i går.
(kan fint bruke noen timer på den også gitt)

Utrolig som tiden går når man har det gøy på nett.
(og egentlig skulle rydde kjøkkenet)

Link:

God søndag bloggingser!

Mvh Heidi

4 kommentarer:

  1. Så mange flotte blogger inne på ett sted, herlig! :) Blir jeg visst sittende på nett å gå igjennom blogger, fremfor å gjøre nyttige ting jeg også!

    SvarSlett
  2. Hei
    Tusen takk for at du valgte å gi bloggen min litt ekstra oppmerksomhet i dag :)
    Jeg har også fått muligheten til å ta en sikkelig titt her inne, og fant så mange inspirerende prosjekt at jeg har lagt meg til som følger.
    Ønsker deg en fin søndag videre!

    SvarSlett
  3. åååå den ramma tilhører et speil som jeg har akkurat maken!!! Jeg syns nok IKKE at den kontrasten mellom den rammen og masse cd`er var fin, men fantastisk kreativ!!! Takk for gode tips! Jeg skal selv gjøre noe med den rammen på speilet men har ikke helt funnet ut hva enda.... og blikkbokser ELSKER jeg så jeg er i himmelen akkurat nå :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for reklamen for min nettbutikk... Juhu!!!! Tar sin tid å få spredd adressen, så dette var kjempe flott!!!!

    Mange klemmer fra Lena

    SvarSlett