Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

fredag 25. mars 2011

Ønsker du deg PIP-tapet?

Hei alle pip-elskere.



Til uken så skal dere som følger oss her på bloggen, 
og på vår facebookside
få mulighet til å kjøpe disse fantastiske tapetene til redusert pris.
Vi kjører Pip-kampanje!

Så sjekk konto`n og mål opp veggen!
(vi sender med faktura og tapet om du vil)


Om du vil varme opp så sjekk ut tapetene her.

Prisen vil være 650,- pr rull.

Om du ønsker bestille så send navn og adresse på denne mailen:

asmaleriet@gmail.com

Tilbudet begrenser seg kun til ut neste uke.

mvh Heidi









2 kommentarer:

  1. Nydelige PIP-tapeter! :) Jeg skal ikke ha det akkurat nå, men jeg har et spørgesmål...... om du/dere ser mitt siste blogginnlegg så holder jeg altså på å pusse opp kjøkken. Har du noen tips til tapet på den fondveggen der? Type tapet? Behandlet med noe for å tåle mer vann? Har egentlig ikke lyst til å ha glassplate bak ovnen engang, men det må jeg kanskje? Har dere noe dere kanskje? Eller tips til hva jeg bør se etter? Takki takk! :)

    SvarSlett
  2. Ååå, nå får jeg bare såå lyst til å pusse opp!
    Her er det virkelig mye lekkert å velge i!
    Men det blir nok et avslag av far i huset nå tror jeg... Han har nok fremdeles friskt i minne de to rommene vi pusset opp før jul...hehehe...

    SvarSlett