Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

tirsdag 16. mars 2010

Trude`s lille kommode.

Både Trude og jeg er ivrige på Finn.no. Ofte er det møbler vi ikke selv har plass til eller trenger vi henter... Så pusser vi i vei og fikser som best vi kan. En del av møblene brukes i butikken, noen blir solgt og noen havner hos venner og kjente.

Her ser dere kommoden som er Trude`s siste prosjekt.

Før

Etter.

Kommoden ble grunnet og malt. Så sprayet hun over med Celco klarlakk med metalleffekt på toppen. Skuffene er tapetsert med en fibertapet fra Borge.

Liten kommode ble tøff i tryne.

Pris kr 400,- ink mva
SOLGT!

5 kommentarer:

  1. Kan jeg få spørre om hvordan dere ble kvitt det grønne irret på sokkene? Jeg sliter... :)

    SvarSlett
  2. Jeg pusset bare over med sandpapir og fikk frem blank messing.

    trude :)

    SvarSlett
  3. Hei, har malt en lignende kommode i en hvit farge (chi fra sens) vasket først med salmiakk, pusset lett over før jeg brukte heftegrunn. Har nå malt 3 strøk, men det virker som om det kommer noe gult fra treverket til overflaten etter hvert strøk. Hva har jeg gjort feil og er det noe jeg kan gjøre i etterkant??? Mvh Sissel

    SvarSlett
  4. Salmiakken renser ikke godt nok, du skulle brukt en skikkelig malervask eller møbelrens. Bare ta et strøk med sperregrunning du nå, så vil jeg tro det tar det :O) Niks problem. Bruk helst Gjøko sperregrunning. Den isolerer veldig godt.

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  5. Selger denne??? Super fin :):):)

    SvarSlett